Supplemen Untuk Lutut Sakit - AJHT

*Produk di bawah ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
(Berubat sebagai ikhtiar, Allah yang menyembuhkan.. Demikian maksud ayat 80: Assyuara' - "Apabila aku sakit, Allah yang menyembuhkanku")

Lutut sakit

Lutut anda sakit? Adakah kerana masalah radang (arthritis) atau masalah kegemukan atau pernah mengalami kemalangan? Suami saya sudah setahun jatuh motor. Lututnya agak terkeluar dari alignment dan sering mengadu lutut sakit. Selain berurut dan mengurangkan pergerakan, saya bekalkan beliau dengan AJHT dan Ostematrix. alhamdulillah, masalah lutut sakit beliau semakin berkurang even mengambil masa yang agak lama dan perlu konsisten dalam mengambil AJHT dan Ostematrix.

Meningkatkan Keselesaan Sendi

Dalam mengatasi masalah lutut sakit, AJHT telah terbuktu secara klinikal mampu meningkatkan keselesaan sendi dalam masa seawal 5 hari - hampir 28% lebih pantas dari yang didakawa oleh satu jenama terkemuka! 

Gabungan AJHT, Ostematrix dan omega mampu:

  1. Menggalakkan mobiliti
  2. Meningkatkan fleksibiliti
  3. Meningkatkan fungsi sendi
  4. Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang
Boleh pm saya untuk mencuba. Derita oo kalau suami sakit lutut. Banyak pergerakan beliau terbatas! Dan isteri..? boleh menderita tau....!




Perlukan maklumat lanjut?  Mahukan tawaran harga yang istimewa? Dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, dan dapatkan tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian  dari saya sebagai Shaklee independent distributor anda.
Sila hubungi saya di cikchibi@gmail.com | Call@SMS ke 012-9251270 | Add saya di fb: AzlizaAin | Like fanpage saya: SihatSejahteraSokmo

No comments:

Post a Comment